Retourneren
Indien een dvd of blu-ray defecten vertoond, kan je het retourneren. Hoe je dat precies doet, vind je onderaan deze pagina terug.
Verder kun je ook onbeschadigde producten die je bij Lumière Shop gekocht heeft onder bepaalde voorwaarden retourneren. Deze retourzendingen zijn voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat Lumière Shop niet aansprakelijk kan worden gesteld voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.
Een product dient aan de volgende voorwaarden te voldoen om retour te sturen:
- Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen. De retourtermijn gaat in vanaf de dag dat je jouw bestelling heeft ontvangen.
- De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking
- Als de verpakking van een dvd of blu-ray is verbroken, mag het artikel niet geretourneerd worden.
Als je de bestelling al hebt betaald, dan storten wij het betaalde bedrag terug. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen.
Een product ruilen voor een vervangend product is niet mogelijk.
Hoe retourneren?
Stap 1:
Indien je de bestelling plaatste met een account, kun je de bestelling aanmelden voor retour via je profiel. Op het dashboard zie je de recente orders. Als je vervolgens op 'bekijken' klikt, zul je helemaal onderaan het scherm een retour knop terugvinden. Daarmee kunt je, je retour aanmelden in het systeem.
Indien je je bestelling plaatste als gast, dien je dezelfde stappen te doorlopen. Je dient echter eerst, met hetzelfde emailadres als dat waarmee je de bestelling hebt geplaatst, een account aanmaken.
Stap 2:
Stuur het artikel binnen 14 dagen terug samen met de originele factuur/pakbon in een deugdelijke en stevige verpakking. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel naar:
Vendor Services Nederland
tav. Lumière Klantenservice
Nieuwland Parc 313
2952 DD Alblasserdam
Nederland
LET OP! Verzendkosten die gemaakt zijn voor terugsturen van een product zullen bij een vergissing/fout/defect van Lumiereshop.be door Lumière worden gedragen.
Bij vergissing van de koper (bijvoorbeeld te veel besteld, reeds in huis, opengemaakt product, verkeerde keuze) zijn de verzendkosten van de retour voor de koper.
Neem bij het aanmaken van een retourzending steeds contact op met onze klantendienst.
OPGELET WIJ VERKOPEN DVD'S (GEEN TRAININGSPAKKEN/KLEDING) VOOR RETOUREN VAN TRAININGSPAKKEN NEEM JE CONTACT OP MET EEN ANDER BEDRIJF: www.lumi3re.com